Popüler Yayınlar

Canan Sabah Son Şarkilarin Dinle

19 Mayıs 2012 Cumartesi

Canan  Sabah  Son Şarkılarını Dinle  

Canan  sabah  şarkılarını  Dinle
Geçmiyor  Günler  Şarkı Sözleri,

Burda çiçekler açmıyor Kuşlar süzülüp uçmuyor yıldızlar ışık saçmıyor Geçmiyor günler geçmiyor. Avluda volta vururum Kah düşünür otururum Türlü hayaller görürüm Geçmiyor günler geçmiyor. dışarıda mevsim baharmış Gezip dolaşanlar varmış Günler Su gibi akarmış Geçmiyor günler geçmiyor. Gönülde eski sevdalar Gözümde dereler bağlar Aynadan hayalin ağlar Geçmiyor günler geçmiyor. Yanımda yatan yabancı Her söz zehir gibi acı Bütün dertlerin en gücü Geçmiyor günler geçmiyor...

Buzamana Kadar Yapdıkları albümler..


Canan Sabah - Adini Hasret Koydum
Canan Sabah - Bagisla Beni
Canan Sabah - Canimsin
Canan Sabah - Capkinimsin
Canan Sabah - Gurbet
Canan Sabah - Güle Güle
Canan Sabah - Kurtulayim
Canan Sabah - Öperim Seni
Canan Sabah - Sasirdim
Canan Sabah - Unutamadim Seni
Canan Sabah - Varligin Yeter
Canan Sabah - Yalan Olur
Canan Sabah - Yaniyorum


Canan Sabah Şarkılarını Dinlemek için  5  10  dakika  beklemenizi rica  ederiz..

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...